Regulamin

Zamówienia

  • Składam zamówienie mailowo na adres biuro@celebratezaproszenia.pl lub za pośrednictwem sklepu internetowego.
  • W mailu przesyłam informacje: numer wzoru zaproszenia, swój tekst na zaproszenia i  rsvp (lub pozostań przy tej wersji ze wzoru), dane odnośnie ślubu, wesela: data, miejsce, godzina, adresy ślubu i wesela, imiona młodych, nr telefonów oraz termin potwierdzenia obecności, sugestia prezentów itp.
  •  ilość zaproszeń – minimalne zamówienie 20 szt, uwzględnij – zaproszenia z personalizacją / zaproszenia bez personalizacji / zaproszenia tylko na ślub.
  • Wizualizacja zaprzenia – w oparciu o załączone dane przygotowujemy projekt zaproszenia a następnie wysyłamy go w formie elektronicznej do akceptacji.
  • Na tym etapie dokonujemy też korekty i zmian aż do pełnej akceptacji.
  • Opłata – Na podstawie otrzymanych informacji dokonujemy szczegółowej wyceny zamówienia oraz udzielamy indywidualnych rabatów ilościowych.
  • Następnie przysyłamy  informacje z numerem zamówienia, przybliżonym terminem realizacji oraz rachunek do opłacenia. Realizacje zaczynamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Przystępujemy do drukowania Twoich zaproszeń.
  • Na tym etapie żadne zmiany w projektach nie są już możliwe. Prosimy o cierpliwość, dokładamy wszelkich starań aby nasze zaproszenia były gotowe jak najszybciej ale także z najwyższą starannością.
  • Przybliżony czas realizacji zależy od wielkości zamówienia, zwykle jest to 3-10 dni roboczych.
  • Dostawa: 

    List Polecony: 7,00 zł (tylko próbki)
    Paczkomaty InPost: 9,00 zł
    Kurier InPost: 15,00 zł
    Kurier za pobraniem: 21,00 zł

  • Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym ustaleniu na terenie Słomnik lub Krakowa.

Wszystkie zamówienia należy składać mailowo na adres:

biuro@celebratezaproszenia.pl
invinsart@gmail.com

Telefonicznie udzielamy jedynie odpowiedzi na pytania oraz przeprowadzamy wstępne konsultacje. Przez telefon nie przyjmujemy zamówień.
+48 696 946 177

ZAPROSZENIA
– Ile zaproszeń potrzebujesz?

(liczbę zaproszeń można zmniejszyć lub zwiększyć o 5szt przy finalizacji zlecenia)
+ do każdego zamówienia zawsze załączamy 3szt zaproszeń bez personalizacji
z pustym miejscem na wpisanie nazwisk gości. Dzięki temu w razie potrzeby w każdej chwili możesz zaprosić kilka osób 🙂 Jeśli potrzebujesz więcej „pustych” zaproszeń uwzględnij je przy składaniu zamówienia

np.
80szt z personalizacją
10szt bez personalizacji
razem 90szt.

-Jeżeli chcesz dla części gości zamówić zaproszenia tylko na uroczystość zaślubin. Również nie zapomnij nas o tym powiadomić wcześniej, będzie to bardzo ważne przy układaniu treści zaproszenia.

WZÓR ZAPROSZENIA
Skorzystaj z jednego z naszych wzorów! Drobne zmiany takie jak zmiana kolorów papieru,  krojów czcionek, tekstów lub koperty wykonujemy za darmo! 
Jeżeli nie znalazłeś nic dla siebie zamów projekt indywidualny!

TREŚĆ ZAPROSZENIA
-Tekst na zaproszeniu – może zostać taki jak w wybranym wzorze, możesz wybrać jeden z naszej bazy tekstów lub zaproponować coś według swojego uznania!
dane potrzebne do wypisana zaproszenia
– Wasze imiona i nazwiska, data, miejsce i godzina ślubu, informacje o weselu, miejsce wesela.
Opcjonalnie – tekst na załączoną karteczkę
-np. prośba o potwierdzenie przybycia (data sugerowanego potwierdzeni + nr telefonów kontaktowych), informacja o weselu, informacja o dojeździe (mapka dojazdu), sugestia prezentów. itp. Lista gości 

-W przypadku zaproszeń z personalizacją, prosimy o przesłanie pełnej listy.  Nazwiska gości muszą być odmienione lub nieodmienione, tak aby pasowały do treści zaproszenia.  Informujemy iż nie bierzemy odpowiedzialności za błędy ortograficzne
 i wszelkie literówki zaistniałe nie z naszej winy.

WINIETKI
– W przypadku winietek prosimy o przesłanie listy gości, imion i nazwisk bez odmiany + liczba kartek „osoba towarzysząca”.
Winietki dla Państwa młodych, ich rodziców oraz drużbów wykonujemy nieco większe  i bardziej zdobne dlatego prosimy o zaznaczenie na liście odpowiednich nazwisk. 

ZAWIESZKI NA ALKOHOLE
Informacje, które musisz nam przesłać to ilość zawieszek oraz wybrane teksty.
Zawieszki wykonuje domyślnie w takim stylu jak zaproszenia, natomiast teksty możesz zaproponować własne lub skorzystać z naszej bazy.

MENU WESELNE
Tekst na menu weselne oraz informacje o ilości sztuk danego wzoru należy przesłać mailowo. Informujemy, że nie bierzemu odpowiedzialności za błędy w treści wynikające nie z naszej winy.

PLANY STOŁÓW 
Do wykonania planu stołu potrzebujemy jedynie numerów stolików oraz listy przypisanych do nich gości. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność zapisu imion i nazwisk oraz miejsc gosci.

WSZYSTKIE PLIKI TEKSTOWE PROSIMY O PRZESŁANIE W WERSJI EDYTOWALNEJ NAJLEPIEJ WORD. 

Regulamin

CELEBRATE  ZAPROSZENIA ŚLUBNE HAND MADE
Celebrate jest częcią agencji artystyczno graficznej

Szyszka Design Grafika i Projektowanie.

Adres: Januszowice 50b, 32-090 Słomniki.
 e-mail: biuro@szyszkadesign.eu
tel.: 696 946 177

I.Informacje ogólne

  1. Celebrate Zaproszenia oferuję sprzedaż detaliczną zaproszeń oraz dodatków ślubnych za pośrednictwem Internetu oraz platformy allegro.
    Zakupu można dokonać zarówno poprzez serwis allegro jak i mailowo. Warunkiem transakcji jest wcześniejszy kontakt w celu ustalenia parametrów zlecenia oraz wpłata zaliczki lub całości kwoty.
  2. Oferowane produkty przedstawione na stronie w formie fotografii i aranżacji nie są przedmiotem zakupu. Są one jedynie przykładową formą wizualizacji produktu, tak więc 
  3. w rzeczywistości mogą one nieco odbiegać kolorystycznie lub wielkościowo od towaru rzeczywistego. Celebrate Zaproszenia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu różnice, gdyż wynikają one z indywidualnej kalibracji monitorów oraz wyświetlaczy urządzeń mobilnych.
  4. W celu uniknięcia problemów opisanych pkt. 2 Celebrate umożliwia zamówienie próbek przykładowych zaproszeń odpłatnie.
  5. Wszystkie Imiona i nazwiska oraz pozostałe dane widniejące w treści zaproszeń są przypadkowe, lub tez zostały opublikowane za zgodą zamawiających.

    II.Składanie zamówienia

  6. Przed dokonaniem zamówienia należy skontaktować się z firmą Celebrate w celu ustalenia parametrów zlecenia.
  7. Zamówienie z naszej strony można dokonać mailowo lub przez sklep internetowy.
  8. Zamawiający jest zobowiązany dotrzymać ciągłości korespondencji zarówno mailowej jak i telefonicznej, od momentu zapytania o zlecenie do jego realizacji.
  9. Minimalna wartość zamówienia zaproszeń ślubnych, winietek, zawieszek, , podziękowań dla gości i wynosi minimalnie 20 sztuk. Dotyczy to jednego z wybranych wzorów i tą samą powieloną treścią.
  10. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sklepem oraz po ostatecznej mailowej akceptacji projektu zaproszeń.
  11.  W przypadku produktów innych niż zaproszenia ślubne realizacja liczona jest od dnia następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty.
  12. Proces realizacji zamówienia jest następujący:
    – Kontakt z Celebrate w celu ustalenia parametrów zlecenia.
    – Wpłata zaliczki lub całości kwoty – zaliczka wynosi 50% sugerowanej kwoty zlecenia (wysłanie potwierdzenia przelewu/ w przypadku jego braku dalsze prace zostaną podjęte po zaksięgowani przelewu).
    – Wprowadzenie danych kupującego do danego wzoru lub przygotowanie projektu indywidualnego. (Celebrate przezyła do wglądy spersonalizowaną formę elektroniczna zaproszenia)
    – Wprowadzenie poprawek (jeśli kupujący sobie tego życzy)
    – Wysłanie pocztą próbek zaproszeń (próbki na życzenie klienta. Odpłatnie – koszt zależy od wzoru i ustalany jest indywidualnie).
    – Ustalenie terminu realizacji zlecenia.
    – Wpłata całości kwoty.
    – Realizacja zlecenia.
  13. Wycena zlecenia – Zamieszczony cennik ma charakter orientacyjny. Wszelkie rabaty od ilości zaproszeń bądź promocyjnych wzorów naliczane są indywidualnie.
  14. Jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew bankowy na rachunek sklepu.

IIIProjekty graficzne

  1. Drobne zmiany w gotowych wzorach zaproszeń takie jak, zmiana układu, tekstu lub koloru papieru i kopert jest nieodpłatna. Dodatkowe opłaty będą uwzględniane w momencie gdy konieczne będzie dodatkowe zamówienie papierów lub kopert, z poza oferty Celebrate.
    Kupujący będzie poinformowany o zaistnieniu dodatkowych opłat przed realizacją zlecenia.
  2. Celebrate wykonuje projekty indywidualne zaproszeń i dodatków. Projekty są wykonywane odpłatnie – ich kwota zależy od formy i skomplikowania, a także ilości sztuk. Cena projektu indywidualnego zaproszeń została podana w cenniku, cena wykonania zlecnia ustalana jest indywidualnie w zależności od potrzebnych materiałów.  Aby uzyskać wycenę projektu indywidualnego należy wcześniej skontaktować się z Celebrate mailowo lub telefonicznie.
  3. Projekty są przesyłane drogą elektroniczną. Poprawki do przygotowanych wcześniej projektów indywidualnych są nieodpłatne.IV.Terminy
    1. Czas przygotowania projektu ze wzoru (uzupełnienie treści i danych wybranych przez kupującego) wynosi 1 dzień roboczy – od momenty przesłania danych przez kupującego. 
    2. Projekty indywidualne wysyłane są elektroniczną w ciągu 2-3 dni od zebrania i ustalenia wszystkich wskazówek wykonawczych.Próbki zaproszeń wysyłane są w ciągu 1-2 dni od akceptacji projektu.
    3. Termin realizacji całego zlecenia wynosi 2-5 dni roboczych od akceptacji projektów przez kupującego i wcześniejszym uiszczeniu opłaty.
    4. Realizacja całościowa zamówienia od momentu zapytania przez poprawki, projekty próbne, przyjęcie zlecenia aż do momentu pakowania i wysyłki może trwań nawet 2-3 tygodnie.

    Dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej odpowiadać na potrzeby klientów oraz wprowadzać wszelkie poprawki na bieżąco, jednak przy dużej liczbie zleceń możliwe są także opóźnienia o czym klienci będą informowani wcześniej. 

    V. Realizacja zamówienia
    5. Do realizacji zlecenia czyli ostatecznego wydruku i przygotowania przystępujemy po ustaleniu wszystkich parametrów zlecenia oraz po wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule przelewu nr faktury proformy oraz imienia i nazwiska kupującego.
  1. W przypadku personalizacji, zamieszczania własnych tekstów na treść zaproszenia, zawieszki, menu weselne i inne elementy oferowane przez Celebrate,
    Informujemy, że nie ingerujemy w treści przesłane przez kupującego na potrzeby realizacji zamówienia. Celebrate nie odpowiada za wszelkie błędy językowe, ortograficzne i gramatyczne oraz literówki występujące w treści przesłanej przez kupującego.
  2. W Przypadku personalizacji zaproszeń kupujący jest zobowiązany przesłać pełną listę zawierającą imiona i nazwiska gości wraz z ich odmianami/ lub bez.
    Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na to aby forma wpisania imion i nazwisk odpowiadała treści zaproszenia. np.

    …mają zaszczyt zaprosić 
    Sz. P. Izabellę Grzywacz i Janusza Szarków
    *
    Sz. P.Agnieszkę i Wojtka Ratuchów
    *
    Sz. P. Wiktorię Porąbkę wraz z osobą towarzyszącą

  3. Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym lub po akceptacji projektu zaproszeń ślubnych oraz innych dodatków.
  4. W przypadku jakichkolwiek zmian w terminach realizacji wynikających ze zdarzeń losowych, kupujący zostanie poinformowany niezwłocznie.
  5. Koszt dostawy odbywa się kurierem i wynosi 17zł (kurier + pakowanie) Czas dostawy zależy od przewoźnika, zwykle jest to 2-4 dni robocze.

Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest na terenie Krakowa lub Słomnik

VI.
Zwroty i reklamacje

  1. Zwroty są uwzgledniane wyłącznie w sytuacji gdy zamówiony produkt nie odpowiada specyfikacji opisanej i zatwierdzanej przez klienta z winy sprzedającego.
    W żadnych innych przypadkach zwrotów nie uwzględniamy. Wszystkie wykonane przez nas produkty są spersonalizowane i wykonywane na indywidualne zamówienia. Produkty przygotowane na specjalne zamówienie klienta nie podlegają reklamacji.
  2. ZACHĘCAMY DO ZAMAWIANIA PRÓBEK WYBRANEGO WZORU!.
  3. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
  4. Po otrzymaniu Paczki  Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
  5. Przy reklamacji towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o zaistnieniu takiej sytuacji.
  6. W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu. Kupujący jest zobowiązany powiadomić drogą mailową lub telefoniczną o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres Sklepu pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.
    Nowa paczka zostanie nadana w terminie do 7 dni.
  1. Różnice rzeczywistego wyglądu towaru w zakresie kolorów oraz rozmiarów, wynikające ze zdjęć produktów oferowanych na stronie internetowej nie mogą to stanowić podstawy gwarancji lub zwrotu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy uwzględnienia reklamacji, gdy:

– dotyczy ona jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego Projektem np. treść zaproszenia, kolor lub wielość czcionki, krój tekstu, rodzaj papieru, kolor wstążki lub sznurka.

– dotyczy parametrów Produktu, które są zgodne z jego opisem udostępnionym na stronie np. gramatura papieru, rozmiar zaproszenia;

– produkt ma błędy wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego Projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub nazwiskach gości lub treści zaproszenia;

  1. W przypadku gdy kupujący nie zgadza się z decyzją w sprawie reklamacji,  może skorzystać z następujących sposobów rozpatrywania reklamacji poprzez:

– złożenie wniosku  do sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej
 w sprawie rozstrzygnięcia sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

– złożeni wniosku do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem,
 a Sprzedawcą

– pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, udziela powiatowy rzecznik konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

VII. Sprzedający ma obowiązek

  1. dostarczenia towaru bez wad.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz
     o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.
  3. Wystawienia rachunku lub faktur

RODO / Polityka prywatności

Drogi Użytkowniku!
W związku z wejściem w życie RODO informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest firma:
Szyszka Design Patrycja Przecherka
Januszowice 50b, 32-090 Słomniki
NIP: 6821762286 Regon:369029288

W razie potrzeby uzyskania informacji o przetwarzaniu przez nas Państwa danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem: biuro@szyszkadesign.eu

  1. Państwa dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych
    z funkcjonowaniem firmy oraz świadczeniem usług w nim oferowanych.
    Celem przetwarzania  może  być: Świadczenie usług oferowanych w Sklepie, Realizacja Twoich zamówień, Przygotowanie projektów, wysyłka itp.

  2. Dane przetwarzane są na podstawie
  • Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia art. 6 ust. 1 lit. b RODO
  • Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Państwa dobrowolna zgoda na przetwarzanie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO
  • Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia art. 6 ust. 1 lit. b RODO
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń art. 6 ust. 1 lit. f RODO
  • Nasz prawnie uzasadniony interes art. 6 ust. 1 lit. f RODO polegający na: przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych

    3. Podanie danych:

Jest  całkowicie dobrowolne, ale w niektórych przypadkach konieczne do zawarcia umowy i przystąpienia do realizacji zlecenia.


4. Skutek niepodania danych:

Skutkiem nie podania danych osobowych może być brak możliwość skorzystania z usług naszej firmy, co za tym idzie brak możliwości zrealizowania zlecenia.

5. Użytkownik ma możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdej chwili. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Państwa zgody pozostaje zgodne z prawem.

Masz pytania?

696 946 177

Obserwuj nas!

Celebrate_zaproszenia